کسب درآمد با دریافت بیتکوین رایگان

با توجه به رشد روز افزون اکثر کریپتو کارنسی ها یا همان ارز و پولهای الکترونیکی همانند بیتکوین و افزایش طرفداران این نوع از پولهای مجازی در این مطلب به معرفی دو سایت معتبر برای دریافت بیتکوین رایگان به صورت قطره ایی خواهیم پرداخت .

اگر هنوز با بیتکوین آشنایی کافی ندارید و حساب بیتکوینی ایجاد نکرده اید این مطلب را بخوانید ، لازم به ذکر است که دریافت از سایت های زیر کاملا تست شده و به صورت آنی است پس با خیال راحت می توانید در آنها فعالیت داشته باشید .

دریافت بیتکوین رایگان

دریافت بیتکوین رایگان با سایت BitFun

این سایت همانگونه که از نام آن پیداست یک سایت فان و بازی است ، شما در این سایت به ازای زمانی که بازی می کنید و یا در سایت لاگین بمانید بیتکوین و ساتوشی رایگان دریافت خواهید کرد و هر زمانی که خواستید می توانید مبالغ جمع آوری شده را با فشردن دکمه Claim  به حساب خود منتقل کنید که در انتهای مطلب نحوه برداشت صحیح از این سایت را توضیح خواهم داد . برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کلیک کنید :

ثبت نام در سایت Bitfun

جهت مشاهده سایت دوم و نحوه برداشت ادامه مطلب را مشاهده نمایید .

 

دریافت بیتکوین رایگان با سایت Bonusbitcoin

این سایت عملکردی مشابه سایت معروف Freebitcoin  دارد و شما بعد از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود، تنها با فشرن دکمه ایی به نام Claim  هر پانزده دقیقه می توانید به دریافت بیتکوین و ساتوشی رایگان بپردازید . دریافت از این سایت هم به صورت فوری و تست شده است ، لطفا ادامه مطلب را مطالعه فرمایید تا جهت برداشت مبلغ خود به مشکلی برنخورید .

 

ثبت نام در سایت bonusbitcoin

 

تذکر مهم جهت برداشت از سایت ها : دوستان عزیز همانطور که گفته شد برداشت از سایت های فوق به صورت آنی و فوری است منتها این پرداختها ابتدا به حسابی واسط بنام Coinpot صورت میگیرد و بعد از رسیدن به مبلغ ۱۰۰۰۰ ساتوشی معادل ۰٫۰۰۰۱ بیتکوین می توانید مبالغ را به حساب اصلی خود در بلاکچین منتقل کنید ، بنابراین بایستی در سایت  coinpot ثبت نام نمایید حتما با ایمیل یکسان در سایتها ثبت نام کنید تا به مشکل بر نخورید .  در ادامه سعی خواهیم کرد سایتهای معتبر بیشتری جهت افزایش بیتکوین ارائه شود پس با ما همراه باشید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیشارژآمدکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 19:7 | نویسنده : ندا |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.